transp

Registrace na FISHBLOG.cz  Poslat zapomenuté heslo

2. kolo Feeder liga - Lužnice

2. kolo Feeder ligy – Lužnice

Tak se nachýlil čas, rozdělit další ligové body a zdvihnout nad hlavy další poháry vítězů.
Byl by to krásný scénář, ale tentokrát nás čekala Lužnice na které se nám dlouhodobě nedaří. Přesto zůstávám optimisticky naladěn a pevně věřím, že tentokrát místní „prokletí“ zlomíme.

Na trenink přijíždíme s Petrem v pátek kolem 13 hodiny a hned je jasné, že si pro nás opět počasí připravilo pěkné uvítání, ihned při příjezdu na promáčenou louku, můj „zelený šíp“ nezvládá projet bahýnkem a zůstáváme uvězněni. Asi po 20 minutách souboje se nám daří projet a tak jzkusitsme v klidu na místě. Honza dojíždí až kolem 1 hodiny v noci, má toho moc v práci tak to odtrenujeme za něho:)

Bereme pruty, mícháme krmení a jdeme zkusit místní rybáky. Od kolegů se dozvídáme, že to moc nejde, tradičně jako každý trenink na této trati. Asi po 2 hodinkách a pár zdolaných cejnech trhám u břehu kapra, dopíjím pivečko a balíme, z treninku moc moudří nejsme, ale to asi nikdo.

Snad nikdy jsem se nepřipravoval na závod po taktické stránce tak, jako na tenhle, pročetl jsem všechno, co kdy, kdo napsal o této trati a o samotném závodě. Načerpal spoustu poznatků a vybral z toho co by nám mohlo sedět a co by mohlo sedět místním rybám.

A je tu sobota, jdeme míchat krmení, naši osvědčenou směs, připravujeme živou, dáváme si snídani za výrazné pomoci kolegů z Mělníka(u), měli totiž vařič a já zase párečky:))

Tak a losujeme já chci doprostřed, mám to tam rád , a je to tam B8, Petr jde na A10, Honza C4, to nevypadá moc dobře, ale zase tady je spousta místa, široká řeka a dá se nachytat odkudkoliv, tedy skoro odkudkoliv.

Plán je jasný, rozkrmit 2 místa, a začít na tom bližším a zkusit chytit bonusového kapříka, voda nám přes noc trošku zhnědla, tak jsem doufal, že bonusovka bude hodně psát. A dílko se zatím daří, asi na 3 nahození mám záběr a šupináč cca 1,5 kg se už prohání ve vezírku, ještě se tomuto místu věnuji, ale již berou jen menší rybky, asi po 45 minách přecházím na vzdálenější odpočaté místo a hned zdolávám skaláka, poměrně tučného, ale to už se chytá i kolem mne. Většinu závodu vydržím vzadu, ryby tam jsou jen je potřeba jim to správně naservírovat, nejlépe mi funguje patentka s pinkou, na žížalu nemám za celý závod snad ani klep. Občas si sáhnu na bližší místo, co kdyby tu byl ještě jeden kapřík a …. nebyl, ale pár rybek třeba půlkilová plotice a skalák se tu našli. V poslední půlhodině ještě zdolávám z delšího místa asi 5 ryb a tuším, že by to mohlo být dobré. Vedle mne sedící Jiřina dokonce chytal přes 60 metrů daleko, to jsou pro mne mety víceméně nedostižné.

A vážíme, ze začátku sektoru má Tomáš Viktorín 14 kg, tak to jsem vklidu, to je jasná 1 a navíc o parník, ostatní jsme se srovnali od 2 do necelých 7 kg, a mojích 6820g stačí na překrásnou 2 v sektoru, jsem mile překvapen. Dokonce mám skalpy takových feederových es jako jsou Kuba šabata, Pepa Konopásek, Martin Štěpnička i dalších a to je pro mne prostě dílčí uspěch. Bohužel už během závodu dostávám informace, že klukům se nedaří a nefunguje jim vůbec to co funguje mne. A už to vím Honza 14, Petr 13 to je špatné, prostě tato trat nám nějak nesedí, to co jde na jednom místě, o 80 metrů jinde prostě nejde a naopak, je to zvláštní trat. Proto ji mám tak rád:)

Kolegové od kaprnáků se do toho pustili po svém a s výsledky 1, 2, 8 se zařadili na průběžné 2. místo, holt kdo umí, ten umí.

Večer u grilu a pivečka všechno probereme a zasmějeme se tomu, jen já jsem trošku „namyšlený“ a nechávám to kluky trošku „sežrat“.

To už mi zvoní budík snad ve 4:30 a já musím ven z vyhřátého spacáku a kolotoč příprav se opakuje. Tentokrát mne poslal los na C13, druhej od horního forhontu, na řece jsem snad na takovém dobrém místě nikdy neseděl, tak to jen neposrat:) Vedle sebe mám Martina Janečku, snad už po 3 letos a Vláďu Hrabala se kterým se moc hezky povídá:) Krom toho že je to jeden z nejlepších závodníků vůbec, aspon bude příležitost něco třeba okoukat. Kluci jdou tentokrát na B10 Honza a Petr na A13, takže opět místo na p...

Ale to už krmíme a já budu chytat uplně stejně jako v sobotu, takže zase začínám blízko, a hned mám záběr, a další jenže jsem jelito a 3 zasebou neproměnuji, pak mám rychle 2 rybky. To už ale po očku vidím, že z větší vzdálenosti se začají tahat cejnkové, takže jdu hned dál abych tam trošku klukům konkuroval, ryby nějaké tahám, ale z forhontu mně řežou, Pavel Velebný taky, s Ladou se tak nějak taháme o rybku nebo aspon mi to tak přijde, dál už nevidím, ale ryby se tahají snad v celém sektoru. Asi hodinu před koncem mi záběry uplně přestali i Lada vedle není schopen udělat záběr. Rozhodnu se všechno změnit a vracím zpět na bližší místo, spoustu živé do krmení a valím to tam, záběry jsou téměř ihned a jsou tu skaláci, paráda, tak jen do nich. Záběry mám snad do 2 minut od nahození, v poslední hodině zdolávám snad 8 – 10 ryb, a to mi jich ještě tak 5 spadlo, a pár záběrů jsem neproměnil, že mne budou na konci hodně mrzet už tuším, když o ty ryby přicházím. V pětiminovce se ještě zahojím asi kilovým cejnem, ale to už je konec a jde se vážit.

Karel Plzák má přes 10 kg, Petr Havlíček 9990g, já se odhaduji někde kolem 8 kil, ale můj odhad je většinou nepřesný. Tak a jdu na to, vezírek je poměrně těžký a moje váha ukazuje 9740 g a je z toho solidní 4, ach ty s prominutím projebané ryby, to už ale ke mne prostě patří to jsem celej já:) Horší je že kolegúm to opět nešlo a je to velice podobné jako v sobotu, tentokráte Honza 12 a Petr 10, když uthl Kapra a to je veliká škoda, ten by psal.

Takže ani tentokrát nám Lužnice nevyšla a už se obávám nám docházejí i nápady jak se s touto tratí vypořádat.

Jen jedno nám lužnice přinesla a to historický uspech Kaprnák feeder teamu, kteří po výborném výkonu vyhráli toto kolo a výrazně se přiblížili uspěchu v tomto ročníku, navíc v jednotlivcích se stal vítězem Petr Poskočil, a na 3. místě Petr Havlíček, prostě pohádka a naši „dědkové“ sorry hoši ukázali kde má kutnohorský kanec p... ale to už všichni znáte:)

A ted s chutí na 3. kolo na Labe někam k Litoměřicům, tak snad se nám konečně trošku zadaří.

23.05.2017 23:15 | Burky | Burky | Přečteno: 259x

Diskuze:

Před přidáním příspěvku se musíš přihlásit.