transp

Uživatelské jméno:   Heslo:
Registrace na FISHBLOG.cz  Poslat zapomenuté heslo

1. liga LRU Feeder, Hluboká nad Vltavou 2018, 1. kolo

Zlato a bronz na začátek.

S mírným optimismem jsme odjížděli na první ligové klání do Hluboké nad Vltavou.
Předem se ještě musím zmínit o předcházejícím závodě a to GP Čech, kde se kutnohorské tsunami převalilo přes neratovické Labe a přineslo do našeho tábora 1. 2. 4. a 5. místo ze 101 závodníků.
Super úspěch naší party a především Míry Radila a Honzy Tichého, kdy oba měli součet dva. Jarda Rajdl a Jirka Ludvík to doplnili dalším skvělým umístěním na 4. a 5. místě.
Zkrátka na Labi se nám daří a tak uvidíme, co s námi "udělá" Vltava v Hluboké.
Předem musím napsat, že trať v Hluboké je pověstná neskutečně bohatou druhovou obsádkou ryb a všechno umocňuje pohled na krásný hlubocký zámek.
Ale od začátku.
Již tradičně vyjíždím s Petrem Poskočilem po 17. hodině a kvůli očekávaným objížďkám jsme zvolili trochu jinou, než naši obvyklou trasu, která se ukázala naprosto otřesná. Přesto dorážíme na místo srazu v pořádku. Tam nás již očekává zbytek naší komandy, který byl na místě již od rána a poctivé trénoval.

Večerní program je již tradiční s grilem, trochou piva a "moře" medoviny.
Úsměvným historkám tentokrát vévodí Petr Reichert, který jel v autě s Jirkou Ludvíkem. Líčí, jak Jirka se zdviženou pravicí a slovy "to jsem s nima vy ...dal" předjel asi šest aut v místě, kde byla "šedesátka". Že to nebyl dobrý nápad mu hned na to vysvětlili schovaní příslušníci a Jirka zvaný jiřina přišel o tisíc korun, protože mu naměřili 96 km/hod.
Ale dost žertíků, jdeme losovat.
To, že náš losovač Jirka Ludvík má tu správnou losovací ruku opět dokazuje, když přináší placky s čísla A1 a C13. Na A1 jdu já a na C13 právě Jirka. Třetí kolega Petr jde někam na prostřední béčko snad B6.
S forhontu mám radost a teď ho jen proměnit v dobrý výsledek. Jsem skromný a za slušný výsledek bych považoval umístění do čtyřky v sektoru.
Na závod připravuji čtyři pruty.
Dvě hejvíčky a dvě media. Pruty klipuji na třicet metrů a děj se vůle boží.
Po levé ruce mám Jirku Vitáska a dál Čabiho ...
Na začátek tam hodím pět krmítek s kuklou a trochou červů a malou patentkou.
Zatím nedávám žížaly.
Horší je, že vedle sedící Jirka Vitásek už tahá třetí rybu a je neměl ještě ani záběr. Jsem z toho trochu kyselej, ale je to jen začátek. Nakonec mám záběry, ale takový ničemný, nemůžu to trefit.
Přestávám dávat malou patentku a přidávám stříhaný hnojáky.
A najedno to jde. Přišel cejn, druhý ...
To už dávám žížaly s kuklou do každého krmítka. Ale je zvláštní, že mám dvě tři ryby a pak dlouho nic. Prostě dlouhý přestávky mezi záběry. Třeba i 20 minut. Nevím, co s tím. Přitom, když mám rybu, tak je pěkná.
Krásnou ostroretku, malého kapra, pár karasů a slušných cejnů.
Horší je, že mě asi pět ryb spadlo u podběráku.
Klíčový moment byl ale záběr od kapra. Dokázal jsem získat pár otoček na navijáku, ale pak kapr nabral směr po proudu a to jsem neměl šanci. Háček vydržel, forpas vydržel, ale kapra jsem vyříznul. Byl bohužel moc velký (kapr :-). Ten mě bude mrzet. A taky jo.
Jen kilo navíc by mě hodilo o 4 - 5 míst nahoru. Tak to bylo na áčku vyrovnaný.
Ale to je závod.
Takže mě to stačilo na osmičku, což z forhontu je mizerný výsledek.
Ani Petrovi se na béčku moc nedařilo a vyválčil jedenáctku.
Naštěstí všechno zachránil" jiřina" Jirka, který na C13 dělal dvojku.
Nakonec i přes nijak zvláštní výsledky jsme byli po sobotě na pátém místě.
U kolegů Barbusáků opět zazářil Honza Tichý se skvělou jedničkou a již tradičně dobrý Peťa Reichert s dvojkou. Třetí jejich kolega Lukáš Kořínek dělal za deset a kluci byli po sobotě na skvělým druhým místě.
Jak je u nás zvykem večer opět medovina tekla plným proudem.
Tentokrát s námi jel a čtvrtý kolega týmu Ruda Tichý. Už před sezónou jsem uvažoval, že bych ho nechal v neděli chytat.
Takže v neděli šel do boje místo mě Ruda.
Ani tentokrát losovač Jirka nezklamal a sobě vytáhnul A3, Petrovi C10 a Ruda šel na prostředek B5.
Tentokrát si "užiju" závod ze břehu.
Výborně začal závod Petr, ale pak mu to pomalu vyhasínalo a vyhasínalo. Nakonec to stačilo na slušnou sektorovou pětku s cca deseti kily. Ruda se na béčku dlouho trápil a až ke konci se mu povedlo pár slušných ryb a dělal za deset. Což není při prvním ligovým startu žádný propadák.
No a Jirka na A3 chytal od začátku slušně, ale vedle něj po levici Ondra Hájek tahal rybu za rybou. Ten má jasnou jedničku, jsem si myslel. Zvlášť, když měl Jirka asi hodinový výpadek, pár ryb mu spadlo.
Ale poslední hodinu začal tahat cejna za cejnem a skončil s více než 15 kily a dělal jedničku.
Součet 1 + 2 dával jistou šanci na pomyslnou bednu.
A vyšlo to. Bylo z toho nakonec první místo v jednotlivcích.
A když hlavní rozhodčí Míra Stejskal četl pořadí družstev a začal od posledního, tak jsem čekal, kdy dojde na nás. Můj tip byl tak 7. - 8. místo. Ale nakonec z toho bylo třetí místo, což je více než slušný začátek ligové sezóny.
I kolegům Barbusákům se dařilo.
Jako tým měli stejný součet, jako my, ale na cipsy (váhu) jsme je byli o kousek lepší.
A Petr Reichert se součtem 4 skončil na druhém místě. Super výsledek. Pohár za sektorovou jedničku si odvezl i Honza Tichý (letos už třetí).
Takže, když to zhodnotím, tak lepší začátek sezóny jsme si nemohli přát. Teď jen, aby nám to nějakou chvilku vydrželo.
A to nám ukáže hned další ligové klání v Sedlčánkách.

14.05.2018 14:00 | Kaprňák feeder team | Petr Havlíček | Přečteno: 284x

Diskuze:

Před přidáním příspěvku se musíš přihlásit.

Michal | 16.05.2018 13:35:29

Hosi,gratulacka. Zda se,ze kutnohorsky expres vali dal. My jsme to na rozdil od vas v nedeli po...i a byly z toho zase brambory. Docela jsem se zasmal Jirinove vymrdavce,hochu hochu,to jsi to mel jeste za lidovku😀